REJSEBESKRIVELSER

PUERTO RICO, Gran Canaria
I november 2007 var vi begge (Jakob og Thomas + koner) med vores forældre på Gran Canaria. Det var en utrolig dejlig tur med masser af afslapning, snorkling og dykkerture.

PHUKET
I marts/april 2007 var vi i Thailand, nærmerebestemt på Phuket. Det var en helt fantastisk ferie med masser sol, varme, afslapning, oplevelser og shopping.

PHUKET
I november/december 2006 var vi i Thailand - igen... Thailand er bare dejlig og vi nød solen og varmen i fulde drag!

PARIS
Efterårsferien 2006 gik til byernes by, Paris. Her så vi Eiffeltårnet, Triumfbuen, Versailles, Sacre
Cour og var en tur i EuroDisney.

Læs mere - klik her.

DEN ITALIENSKE RIVIERA
I maj 2006 kørte vi gennem Tyskland, Østrig og Schweiz til Italien. Vi boede i den lille by Diano Marina ved Middelhavet ca. 50 km. fra Monaco som vi også besøgte.

LONDON
I slutningen af marts 2006 var vi en tur i London. Turen stod på sightseeing, shopping, fodbold og musical.

EGYPTEN
I august 2005 var vi i Hurghada. Det blev en tur med store oplevelser og dejlig afslapning ved Rødehavet. Billeder tog vi mange af - du kan se nogle af dem her.

CUBA
I marts/april 2005 var vi på Cuba sammen med vores forældre. Det var
en helt fantastisk tur - du kan se en masse
billeder fra turen lige her.

I december 2004 var vi i Thailand, nærmere bestemt på Phuket. Det blev
en tur fyldt med sol, sommer, afslapning og masser af oplevelser.

Læs mere - klik her.

KRETA
En uge på Kreta i maj 2004. Godt vejr og god græsk mad. Det var en rigtig dejlig tur.

ROM (& Lake Bracciano)
August 2003. Sightseeing i fantastiske Rom og afslapning på Camping Azzurro ved Lake Bracciano ca. 50 km nord for Rom.
Læs mere - klik her

RHODOS
I August 2002 gik turen til den græske ø Rhodos. Det blev  en uge med masser af sol og sommer - og så fik jeg  mulighed for at udforske verdenen under havets overflade.

ISLA MARGARITA
Forventningerne var store da vi i marts 2002 lettede fra Billund med kurs mod Caribien. 3 uger med sol og sommer ventede forude.

KEFALONIA
August 2001 - vores første charterferie. Efter en hektisk optakt til turen fik vi en uge med dejlige strande og turkisblåt vand.